نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران|تهرانپارس

آدرس: تهرانپارس، بلوار شاهد (پروین)، بین 184-186 پلاک 140 تلفن 77721838
مشخصات بلاگ


بیمه ایران کد نمایندگی: 20626
تهرانپارس | شرق تهران

تلفن: 02177721838
وب سایت: https://eBimeiran.ir
ارسال پیام در تلگرام: https://t.me/e_bimeiran
ایمیل: bime20626@gmail.com

آدرس: تهرانپارس ، بلوار شاهد ، بین خیابان 184و 186پلاک 140
آدرس در گوگل مپ: https://lnkd.in/fG-AfRx

۱۱ مطلب در بهمن ۱۴۰۱ ثبت شده است

دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۹ ق.ظ

بیمه بدنه

بیمه بدنه

بیمه بدنه

بیمه بدنهبیمه شخص ثالثتخفیف دهه فجر ارسال دیدگاه 1 بازدید

بیمه بدنه
بیمه بدنه خودرو همان‌طور که از نامش مشخص است مربوط به خسارات وارده به خودرو می‌شود و نه افراد. بیمه شخص ثالث، خسارات ناشی از هرگونه آسیب مالی به اشخاص زیان‌دیده غیر از راننده و هرگونه آسیب جرحی را تقبل می‌کند؛ بدین معنا که درصورتی‌که به‌وسیله نقلیه راننده مقصر خسارتی وارد شود بیمه شخص ثالث هیچ تعهدی در قبال جبران آن ندارد. در چنین شرایطی لزوم خریداری بیمه بدنه خودرو مطرح می‌شود. درصورتی‌که شخص برای وسیله نقلیه خود بیمه بدنه خریداری کند شرکت بیمه بخشی از خسارات وارده به خودروی شخص را درصورتی‌که آسیب ببیند پرداخت می‌کند به جز در مواردی که شخص در حادثه رانندگی زیان‌دیده باشد که در این شرایط بیمه شخص ثالث، راننده مقصر موظف به پرداخت خسارت می‌باشد.

 

خرید اینترنتی بیمه ایران تماس با نمایندگی ابراهیمی تهرانپارس واحد صدور بیمه
جهت تماس با واحد صدور کلیک کنید

بیمه بدنه چیست؟

بیمه بدنه یکی از بیمه‌‌های مربوط به خودرو است که در آن، خسارت‌‌های وارد شده به اتومبیل جبران می‌شود. خرید این بیمه برخلاف بیمه شخص ثالث اجباری نیست اما به دلیل مزایای فراوانی که پوشش‌های مختلف این بیمه برای خودرو فراهم می‌کند، باعث شده است که خرید بیمه بدنه متقاضیان بسیاری داشته باشد.

بیمه بدنه چه مواردی را پوشش می‌دهد؟
پوشش‌‌های بیمه بدنه به دو دسته پوشش‌‌های اصلی و پوشش‌‌های اضافی تقسیم‌ می‌شوند.
پوشش‌‌های اصلی بیمه بدنه
منظور از پوشش‌‌های اصلی، خسارت‌هایی است که به صورت عادی و بدون خرید پوشش اضافی توسط بیمه بدنه جبران‌ می‌شود. پوشش‌‌های اصلی بیمه بدنه شامل موارد زیر است:

* هر گونه حادثه و تصادف با خودروی دیگر یا جسم ثابت و متحرک
* سقوط، واژگونی، آتش سوزی، صاعقه و انفجار
* سرقت کلی خودرو (مربوط به دزدیده شدن خودرو و آسیب‌های وارد شده به وسایل اصلی خودرو یا وسایل اضافی درج‌شده در بیمه‌نامه در حین سرقت)
* خسارتی که در جریان نجات و یا انتقال خودرو خسارت دیده به آن وارد شود.
* در صورت بروز خطرات اصلی، خسارت باطری و لاستیک‌های خودرو نیز تا ۵۰ درصد قیمت نو قابل پرداخت است.

پوشش‌های اضافی بیمه بدنه
در کنار پوشش‌های اصلی یک سری پوشش اضافی نیز توسط شرکت‌های بیمه ارائه می‌شوند که خرید آن‌ها به انتخاب مشتری صورت می‌گیرد و برای هرکدام مبلغ جداگانه‌ای به قیمت اصلی بیمه‌نامه اضافه خواهد شد.
این پوشش‌ها خسارت مواردی را جبران می‌کنند که در تعهد پوشش اصلی بیمه بدنه نیست.
مهم‌ترین پوشش‌های اضافی بیمه بدنه عبارتند از:
پوشش سرقت در جای قطعات: خسارت ناشی از دزدی وسایل و قطعات اتومبیل در حالت توقف، تحت پوشش می‌باشد.
پوشش ایاب و ذهاب: اگر خودرو به دلیل حادثه قابل استفاده نبوده و برای تعمیر در تعمیرگاه متوقف باشد، روزانه مبلغی به عنوان هزینه ایاب و ذهاب به بیمه‌گذار پرداخت می‌شود. در این پوشش حداکثر مدت زمان پرداخت هزینه ۳۰ روز می‌باشد.
پوشش شکست شیشه: از طریق این پوشش خسارت ناشی از شکست شیشه به علت تغییر دما یا متراکم شدن هوای داخل خودرو جبران خواهد شد.
پوشش نوسانات قیمت: در بیمه بدنه پرداخت خسارت بر اساس ارزش واقعی خودرو در زمان خرید ‌‌بیمه‌نامه انجام‌ می‌شود. در صورتی که ارزش خودروی شما در مدت بیمه افزایش پیدا کرده و از قیمت درج شده در ‌‌بیمه‌نامه بیشتر شده باشد، با استفاده از پوشش نوسانات قیمت‌ می‌توانید خسارت را به ارزش روز خودرو دریافت کنید.
پوشش بلایای طبیعی: در این پوشش خسارت‌‌های ناشی از خطرات طبیعی مانند زمین لرزه، سیل، آتشفشان توسط شرکت بیمه جبران می‌شود.
پوشش خط و خش- مواد شیمیایی: با داشتن این پوشش، همه خسارت‌‌های ناشی از پاشیده شدن مواد اسیدی و یا رنگ و مواد شیمیایی بر روی بدنه خودرو تحت پوشش قرار‌ می‌گیردو همچنین در این پوشش خسارات ناشی از کشیدن میخ و ایجاد خط و خش بر روی خودرو با اجسام تیز جبران می گردد.
پوشش ترانزیت (خارج از کشور): این پوشش مربوط به خطراتی است که خارج از مرزهای کشور به وسایل نقلیه وارد می‌شود.
تخفیف بیمه بدنه
تخفیفات بیمه بدنه به دو دسته اصلی و فرعی تقسیم می‌شوند؛
تخفیفات اصلی شامل موارد زیر است:
تخفیف خودرو صفر کیلومتر
تخفیف عدم خسارت : این تخفیف به ازای تعداد سال‌هایی که از بیمه بدنه خود استفاده نکرده باشید، به شما تعلق‌ می‌گیرد.
تخفیف نقدی: این تخفیف مربوط به پرداخت نقدی ‌‌حق‌بیمه است و در تمام شرکت‌ها ۱۰ درصد در نظر گرفته می‌شود.
خسارت هایی که بیمه بدنه پوشش نمی دهد
خسارت هایی که طبق قوانین بیمه بدنه توسط شرکت های بیمه پوشش داده نمی شوند شامل خسارت هایی است که در اثر ریسک های زیر به وجود می آید:

* جنگ، شورش، حمله یا اعتصاب
* خسارت‌های مستقیم یا غیر مستقیم به دلیل انفجارهای هسته‌ای
* خسارت‌های عمدی توسط بیمه‌گذار، ذی‌نفع یا راننده خودرو
* تعقیب و گریز از پلیس (مگر آنکه گریز از پلیس توسط فرد دیگری به صورت غیرقانونی و بدون اجازه مالک خودرو انجام شود)
* رانندگی‌ بدون گواهینامه / گواهینامه باطل شده / گواهینامه غیر مرتبط با وسیله نقلیه (مثلا راندن اتومبیل با گواهینامه موتور)
نکته: تمام شدن اعتبار گواهی‌نامه به معنای باطل شدن آن نیست.

* مستی و استفاده از مشروبات الکلی، مواد روان‌گردان یا مخدرها
* بکسل کردن وسیله نقلیه دیگر (به جز خودروهایی که مجاز به بکسل کردن باشند)
* حمل بار بیشتر از حد مجاز

مراحل دریافت خسارت بیمه بدنه خودرو
اگر در تصادفی شما مقصر حادثه باشید و یا خسارت واردشده به خودروی شما بیشتر از میزان سقف تعهد مالی بیمه شخص ثالث مقصر حادثه باشد،‌ می‌توانید برای دریافت خسارت از بیمه بدنه خودروی خود اقدام کنید. مراحل دریافت خسارت بیمه بدنه خودرو به شرح زیر است:

* بیمه‌گذار موظف است حداکثر ۵ روز بعد از تاریخ حادثه، خسارتی که به وسیله نقلیه خود وارد شده است را به شرکت بیمه اعلام کند.
* ‌‌بیمه‌گذار باید با مراجعه به یکی از مراکز نیروی انتظامی و یا راهور اقدام به اخذ کروکی نماید.
* زیان‌دیده موظف به مراجعه به شرکت‌های بیمه و انجام پیگیری‌های لازم می‌باشد.
* بیمه‌گذار باید خودروی خود را به یکی از تعمیرگاه‌های مجاز و یا یکی از پارکینگ‌‌های مخصوص به شرکت بیمه منتقل کند.
* پس از انتقال خودرو به تعمیرگاه و یا پارکینگ شرکت بیمه، کارشناس شرکت بیمه برای ارزیابی میزان خسارت از خودرو بازدید می‌نماید.
* مرحله بعدی بازسازی و تعمیر کامل خودرو‌ می‌باشد.
* پس تکمیل و اتمام تعمیرات، کارشناس بیمه‌گر برای اطمینان از سلامت خودرو برای بار دوم از خودرو بازدید‌ می‌کند.
* چک خسارت توسط شرکت بیمه به مالک خودرو پرداخت‌ می‌شود.
* در نهایت بیمه‌گذار باید اقدام به ترمیم سرمایه اتومبیل خود نماید.

وظایف و تعهدات ‌بیمه‌گذار در بیمه بدنه

رعایت اصل حد اعلای حسن نیت: دقت و صداقت در ارائه اطلاعاتی که در ارزیابی خطر مورد بیمه موثر هستند، از شروط اصلی و اساسی تنظیم قرارداد بیمه بدنه است. عدم رعایت این اصل موجب باطل شدن بیمه‌نامه می‌شود؛ در این صورت حق‌بیمه پرداخت شده، مسترد نخواهد شد.
پرداخت ‌‌حق‌ بیمه بدنه: در صورتی که پرداخت ‌حق‌بیمه به صورت قسطی باشد و ‌بیمه‌گذار یک یا چند قسط از اقساط ‌حق‌بیمه را پرداخت نکند، ‌بیمه‌گر ‌می‌تواند ‌بیمه‌نامه را فسخ نماید.
اعلام تشدید خطر: تغییر کاربری خودرو حتما باید به اطلاع بیمه‌گر برسد. زیرا تغییر کاربری ممکن است منجر به افزایش خطر و ریسک برای خودروی بیمه‌شده گردد. و در صورت عدم اطلاع رسانی، اگر حادثه به دلیل ریسک‌های تشدید شده باشد، تحت پوشش قرار نمی‌گیرد و بیمه‌گر صرفا خسارت خودرو را به نسبت حق‌بیمه اولیه پرداخت می‌نماید.
اعلام نمودن خسارت: بیمه‌گذار موظف است حداکثر ظرف مدت ۵ روز کاری از تاریخ وقوع حادثه، حادثه را به بیمه‌گر اعلام نماید، و موظف است مدارک مورد نیاز و سایر اطلاعات مربوط به حادثه و تعیین میزان خسارت را در اختیار ‌بیمه‌گر قرار دهد. در صورتی که ‌بیمه‌گذار مدارک مورد نیاز را ارائه نکند ‌بیمه‌گر ‌می‌تواند ادعای خسارت را رد نماید.
عدم اظهارات غیر واقعی: در صورتی که ‌بیمه‌گذار به قصد تقلب، اطلاعات نادرستی در خصوص خسارت و کیفیت وقوع حادثه به شرکت بیمه ارائه دهد و یا مدارک جعلی عرضه کند، ‌بیمه‌گر ‌می‌تواند هیچ‌گونه خسارتی به بیمه‌گذار پرداخت ننماید.
اجتناب از وقوع حادثه یا توسعه خسارت: بیمه‌گذار باید تمام اقدامات و احتیاط‌های لازم را برای حفاظت مورد بیمه (خودرو) انجام دهد. اگر ثابت شود که ‌بیمه‌گذار عمدا از انجام این اقدامات خودداری کرده، ‌بیمه‌گر ‌می‌تواند خسارت کمتری پرداخت نماید.
خودداری از جابه‌جایی خودرو: در صورت بروز حادثه ‌بیمه‌گذار باید از جابجایی خودرو خودداری نماید؛ مگر اینکه به حکم مقررات یا دستور مقامات انتظامی باشد و یا اینکه جابجایی برای نجات خودرو و کاهش خسارت صورت بگیرد.
عدم تعمیر خودرو بدون هماهنگی با بیمه‌گر: بیمه‌گذار نباید بدون هماهنگی با بیمه‌گر و پیش از نهایی شدن مراحل پرداخت خسارت، خودروی خود را تعمیر کند.

قیمت بیمه بدنه

قیمت بیمه بدنه برخلاف بیمه شخص ثالث مبلغی نسبتا ثابت نیست و در شرکت‌‌های مختلف بیمه تفاوت‌‌های بسیاری در نرخ بیمه بدنه شاهد هستیم. دلیل این تفاوت‌ها این است که شرکت‌‌های بیمه برای اعمال تخفیف روی قیمت پایه بیمه بدنه اختیار بیشتری دارند.
نرخ پایه بیمه بدنه نیز به ارزش خودرو بستگی دارد و به صورت مبلغی ثابت توسط بیمه مرکزی اعلام‌ نمی‌شود.
همچنین یکی دیگر از دلایل تفاوت قیمت بیمه بدنه این است که هزینه هر کدام از پوشش‌‌های اضافی این بیمه‌ می‌تواند در شرکت‌‌های مختلف بیمه متفاوت باشد.
اگر بخواهید برای استعلام قیمت بیمه بدنه به صورت حضوری اقدام کنید، باید ساعت‌ها زمان صرف کنید و قیمت بیمه بدنه خودروی خود را از شرکت‌‌های بیمه استعلام بگیرید. اما در حال حاضر این کار در عرض چند دقیقه و با چند کلیک از طریق مقایسه و خرید آنلاین بیمه امکان پذیر است.

محاسبه بیمه بدنه

در محاسبه بیمه بدنه عوامل مختلفی تأثیرگذار هستند. عواملی مثل:
پوشش‌‌های اضافی بیمه بدنه: همان طور که گفتیم به ازای انتخاب هر کدام از پوشش‌‌های اضافی، مبلغی به ‌‌بیمه‌نامه بدنه شما افزوده خواهد شد. پس هرچه در زمان خرید بیمه بدنه پوشش‌‌های اضافی بیشتری را انتخب کنید، قیمت بیمه بدنه شما بیشتر‌ می‌شود.
ویژگی‌های خودرو: منظور از ویژگی‌های خودرو فاکتورهایی مثل ارزش خودرو، سال ساخت خودرو، نوع خودرو و کاربری خودرو است که هر کدام از این فاکتورها به صورت مستقیم بر قیمت بیمه بدنه تأثیرگذار هستند.
تخفیف‌‌های بیمه بدنه: تخفیف‌هایی مثل تخفیف عدم خسارت، تخفیف خودروی صفر کیلومتر، تخفیف خرید نقدی، تخفیف ارزش خودرو و …

بهترین بیمه بدنه

همانطور که‌ می‌دانید تعداد زیادی از شرکت‌‌های بیمه به ارائه بیمه بدنه‌ می‌پردازند. اما اگر قصد خرید این بیمه را دارید احتمالا این سوال برایتان ایجاد شده که کدام شرکت، بیمه بهتری ارائه‌ می‌کند و در واقع بهترین بیمه بدنه کدام است.
تعریف بهترین بیمه بدنه به شرایط و نیازهای هر فرد بستگی دارد. مثلا برای یک نفر فقط ارزان بودن بیمه مهم است و برای شخص دیگر پوشش‌‌های بیمه‌‌ای کامل و مناسب.
به طور کلی برای انتخاب بهترین بیمه بدنه باید معیارهای مختلفی را در نظر داشته باشید. معیارهایی مثل: پوشش‌‌های کامل بیمه ای، نحوه پرداخت خسارت، کیفیت ارائه خدمات، تخفیف‌‌های ارائه شده و …
مشاوران متخصص مقایسه و خرید آنلاین بیمه با ارائه مشاوره‌‌ای دقیق شما را در انتخاب بهترین بیمه بدنه راهنمایی خواهند کرد.

ارزان ترین بیمه بدنه

یکی از معیارهایی که بسیاری از افراد در زمان خرید بیمه بدنه به آن توجه‌ می‌کنند، پایین بودن قیمت ‌‌بیمه‌نامه است. اگر شما هم به دنبال ارزان‌ترین بیمه بدنه هستید باید شرکت بیمه‌‌ای را انتخاب کنید که تخفیف‌‌های بیشتری ارائه‌ می‌دهد.
اطلاع از تمامی تخفیف‌‌های ارائه شده و درصد آن‌ها کار سختی نیست، اگر از مقایسه و خرید آنلاین بیمه یا مشاوره کارشناسان استفاده کنید.
همچنین یکی از تخفیف‌‌های بیمه بدنه که توسط همه شرکت‌‌های بیمه ارائه‌ می‌شود، تخفیف خرید نقدی است. پس در صورت پرداخت نقدی ‌‌حق‌بیمه بدنه،‌ می‌توانید ‌‌بیمه‌نامه خود را ۱۰ درصد ارزان‌تر خریداری کنید.

نحوه خرید بیمه بدنه از مقایسه و خرید آنلاین بیمه
برای خرید بیمه شخص ثالث از مقایسه و خرید آنلاین بیمه ۴ مرحله پیش رو دارید:

* مشخصات خودروی خود را در فیلدهای مشخص شده وارد کنید. مشخصاتی مثل: نوع خودرو، مدل خودرو، سال ساخت خودرو، ارزش خودرو و…
* در مرحله بعد می توانید نرخ و شرایط بیمه بدنه خودروی خود را در برترین شرکت های بیمه کشور مشاهده و با هم مقایسه کنید و بر اساس نیازها و اولویت های خود یکی از بیمه ها را انتخاب نمایید.
* پس از تأیید اطلاعات در مرحله بعد باید اطلاعات شخصی مثل نام و نام خانوادگی، کد ملی، آدرس و … را وارد نمایید و سپس عکس پشت و روی کارت خودرو و بیمه نامه قبلی خود را ارسال کنید.
* در مرحله نهایی می توانید نحوه پرداخت حق بیمه (پرداخت آنلاین یا پرداخت در محل) را انتخاب کرده و هزینه بیمه نامه خود را به یکی از این دو روش پرداخت کنید.
* بیمه نامه شما در کمترین زمان ممکن صادر شده و به صورت رایگان به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

نمایندگی بیمه ایران<ebimeiran.ir>

امتیاز داده شده

[امتیاز دهنده: 0 میانگین امتیاز: 0]

 ( به شما بهترین تخفیفات بیمه را پیشنهاد می‌دهیم ) 

بیمه-ایران-نمایندگی-ابراهیمی
نمایندگی رسمی بیمه ایران

#بیمه_ایران #بیمه_ماشین #بیمه_شخص_ثالث #بیمه_آتش_سوزی #بیمه_اینترنتی #بیمه_آتش_سوزی_صنعتی
#خرید_اینترنتی_بیمه #بیمه_بدنه #بیمه_آسانسور #خرید_آنلاین_بیمه
#بیمه_ایران_تهرانپارس #بیمه #ابراهیمی

مهمترین عناوین بیمه:

بیمه ایران    بیمه تور گردشگری   بیمه اردو   بیمه تخفیف  

جشنواره تخفیف بیمه   خرید بیمه   خرید بیمه ایران   قیمت بیمه ایران   بیمه

تخفیف بیمه بدنه   بیمه ایران   صدور آنلاین بیمه

بیمه بدنه ایران   قیمت بیمه بدنه   بیمه   نمایندگی بیمه ایران   انتقال تخفیف بیمه

قیمت بیمه شخص ثالث   بیمه بدنه   نمایندگی بیمه ایران   بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس | شرق تهران

کد نمایندگی: 20626 ( تحت نظارت شعبه خسارتی ممتاز شرق )

آدرس : تهرانپارس ، بلوار شاهد ، بین 186 و 184 پلاک 140

   تلفن : 1838 7772                  ☏   تلفکس: 2438 7786
 
وب سایت : https://ebimeiran.ir

 

gmail_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ایمیل : bime20626@gmail.com

telegram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

آیدی تلگرام : @e_bimeiran

whatsapp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

پیام در واتساپ : BimeIran

Eita_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در ایتا : e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در بله: e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال آپارات : bime_iran_20626

youtube_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال یوتیوب: Bime_iran@

instagram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه اینستاگرام: bimeiran20626

twitter_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه توئیتر: @BimeIran20626

facebook_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه فیسبوک:  bime20626

linkedin_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه لینکدین : bimeiran

yelp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه یلپ: ebimeiran.yelp.com

 

آدرس در گوگل مپ : https://goo.gl/maps/rGEPBhfUGnTdRmuV7 

خرید بیمه آنلاین

 

صفحه بیمه ایران نمایندگی ابراهیمی در شبکه‌های اجتماعی

phon_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 gmail_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 telegram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 whatsapp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 waze_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 youtube_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 instagram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 twitter_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 facebook_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626  yelp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 linkedin_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 reddit_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626pinterest_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

 

بیمه ایران نمایندگی تهرانپارس ابراهیمی
بیمه ایران
ویرایش

Tags    

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ بهمن ۰۱ ، ۱۱:۱۹
نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس ابراهیمی
دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸ ق.ظ

بیمه بدنه خودرو؛ چرا بخریم

بیمه بدنه خودرو؛ چرا بخریم

 

بیمه بدنه خودرو؛ چرا بخریم

بیمه شخص ثالث ارسال دیدگاه 1 بازدید

بیمه بدنه خودرو؛ چرا بخریم
یک تصادف خودروی شما با تابلو یا درخت یا حتی با یک خودرو می‌تواند روز شما را خراب کند. به هم ریختگی اعصاب از دو جهت است؛ یکی اینکه باید حداقل دو روز را برای تعمیر اختصاص داد و دوم اینکه در این اوضاع اقتصادی باید هزینه بالایی برای جبران خسارت مالی پرداخت کرد. البته با بیمه شخص ثالث می‌توان خسارت‌های وارد شده به طرف روبرو را جبران کرد؛ اما برای جبران خسارت‌های وارد شده به خودروی مقصر، شخص باید بیمه بدنه خودرو داشته باشد. در این اوضاعی که قیمت‌ها روزانه افزایش پیدا می‌کند؛ داشتن بیمه بدنه دیگر اختیاری نیست، بلکه به نوعی ضروری محسوب می شود. این مقاله برای رانندگی می‌خواهند رانندگی ایمن و دارای کمترین خسارت را تجربه کنند، توصیه می‌شود.

 

خرید اینترنتی بیمه ایران تماس با نمایندگی ابراهیمی تهرانپارس واحد صدور بیمه
جهت تماس با واحد صدور کلیک کنید

با توجه به گران بودن خودرو و قطعات یدکی از یک طرف و اجتناب ناپذیر بودن حوادث رانندگی، اهمیت بیمه بدنه خودرو به شدت پررنگ می‌شود. به همین دلیل کارشناسان بیمه ، خرید بیمه بدنه را به همه دارندگان خودرو مخصوصا دارندگان خودروهای نامتعارف توصیه می‌کنند.

از آنجا که در بیمه شخص ثالث فقط خسارت مالی وارد شده به فرد ثالث جبران می‌شود؛ پس باید راهی باشد تا خسارت مالی به مقصر هم پوشش داده شود. بیمه بدنه خودرو، خسارت‌های مالی وارد شده به راننده مقصر توسط بیمه‌گر جبران و پرداخت خواهد شد.

نمایندگی بیمه ایران<ebimeiran.ir>

امتیاز داده شده

[تعداد: 1    میانگین: 5/5 ]رای شما ثبت شد

 ( به شما بهترین تخفیفات بیمه را پیشنهاد می‌دهیم ) 

بیمه-ایران-نمایندگی-ابراهیمی
نمایندگی رسمی بیمه ایران

#بیمه_ایران #بیمه_ماشین #بیمه_شخص_ثالث #بیمه_آتش_سوزی #بیمه_اینترنتی #بیمه_آتش_سوزی_صنعتی
#خرید_اینترنتی_بیمه #بیمه_بدنه #بیمه_آسانسور #خرید_آنلاین_بیمه
#بیمه_ایران_تهرانپارس #بیمه #ابراهیمی

مهمترین عناوین بیمه:

بیمه ایران    بیمه تور گردشگری   بیمه اردو   بیمه تخفیف  

جشنواره تخفیف بیمه   خرید بیمه   خرید بیمه ایران   قیمت بیمه ایران   بیمه

تخفیف بیمه بدنه   بیمه ایران   صدور آنلاین بیمه

بیمه بدنه ایران   قیمت بیمه بدنه   بیمه   نمایندگی بیمه ایران   انتقال تخفیف بیمه

قیمت بیمه شخص ثالث   بیمه بدنه   نمایندگی بیمه ایران   بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس | شرق تهران

کد نمایندگی: 20626 ( تحت نظارت شعبه خسارتی ممتاز شرق )

آدرس : تهرانپارس ، بلوار شاهد ، بین 186 و 184 پلاک 140

   تلفن : 1838 7772                  ☏   تلفکس: 2438 7786
 
وب سایت : https://ebimeiran.ir

 

gmail_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ایمیل : bime20626@gmail.com

telegram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

آیدی تلگرام : @e_bimeiran

whatsapp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

پیام در واتساپ : BimeIran

Eita_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در ایتا : e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در بله: e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال آپارات : bime_iran_20626

youtube_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال یوتیوب: Bime_iran@

instagram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه اینستاگرام: bimeiran20626

twitter_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه توئیتر: @BimeIran20626

facebook_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه فیسبوک:  bime20626

linkedin_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه لینکدین : bimeiran

yelp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه یلپ: ebimeiran.yelp.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ بهمن ۰۱ ، ۱۰:۴۸
نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس ابراهیمی
دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷ ق.ظ

خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه ایران

خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه ایران

 

شرکت بیمه ایران یکی از قدیمی ترین بیمه های ایران است که از سال ۱۳۱۴ شروع به کار نموده است. این شرکت نمایندگی های بسیاری دارد که شرکت بیمه ایران نمایندگی ابراهیمی از معتبرترین نمایندگان است و در گروه نمایندگان درجه اول بیمه ایران قرار گرفته و با کد نمایندگی ۲۰۶۲۶ به مدیریت خانم ابراهیمی مشغول به خدمات رسانی می باشد . این نمایندگی بیمه ارائه کننده انواع بیمه و خدمات آن برای افراد است که ضمن مشاوره های تخصصی در مورد بیمه مد نظر شما، سعی دارد بهترین خدمات را در سطح استانداردهای جهانی در طول مدت استفاده از بیمه به بیمه گذار ارائه کند

نمایندگی بیمه ایران<ebimeiran.ir>

امتیاز داده شده

[امتیاز دهنده: 0 میانگین امتیاز: 0]

 ( به شما بهترین تخفیفات بیمه را پیشنهاد می‌دهیم ) 

بیمه-ایران-نمایندگی-ابراهیمی
نمایندگی رسمی بیمه ایران

#بیمه_ایران #بیمه_ماشین #بیمه_شخص_ثالث #بیمه_آتش_سوزی #بیمه_اینترنتی #بیمه_آتش_سوزی_صنعتی
#خرید_اینترنتی_بیمه #بیمه_بدنه #بیمه_آسانسور #خرید_آنلاین_بیمه
#بیمه_ایران_تهرانپارس #بیمه #ابراهیمی

مهمترین عناوین بیمه:

بیمه ایران    بیمه تور گردشگری   بیمه اردو   بیمه تخفیف  

جشنواره تخفیف بیمه   خرید بیمه   خرید بیمه ایران   قیمت بیمه ایران   بیمه

تخفیف بیمه بدنه   بیمه ایران   صدور آنلاین بیمه

بیمه بدنه ایران   قیمت بیمه بدنه   بیمه   نمایندگی بیمه ایران   انتقال تخفیف بیمه

قیمت بیمه شخص ثالث   بیمه بدنه   نمایندگی بیمه ایران   بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس | شرق تهران

کد نمایندگی: 20626 ( تحت نظارت شعبه خسارتی ممتاز شرق )

آدرس : تهرانپارس ، بلوار شاهد ، بین 186 و 184 پلاک 140

   تلفن : 1838 7772                  ☏   تلفکس: 2438 7786
 
وب سایت : https://ebimeiran.ir

 

gmail_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ایمیل : bime20626@gmail.com

telegram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

آیدی تلگرام : @e_bimeiran

whatsapp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

پیام در واتساپ : BimeIran

Eita_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در ایتا : e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در بله: e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال آپارات : bime_iran_20626

youtube_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال یوتیوب: Bime_iran@

instagram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه اینستاگرام: bimeiran20626

twitter_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه توئیتر: @BimeIran20626

facebook_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه فیسبوک:  bime20626

linkedin_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه لینکدین : bimeiran

yelp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه یلپ: ebimeiran.yelp.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ بهمن ۰۱ ، ۱۰:۴۷
نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس ابراهیمی
دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۶ ق.ظ

محاسبه آنلاین بیمه بدنه

محاسبه آنلاین بیمه بدنه

 

محاسبه آنلاین بیمه بدنه

 

خرید اینترنتی بیمه ایران تماس با نمایندگی ابراهیمی تهرانپارس واحد صدور بیمه
جهت تماس با واحد صدور کلیک کنید

اکثر رانندگان با مزایای بیمه بدنه و نحوه خرید آن آشنا هستند. بیمه بدنه از جمله بیمه‌های پرفروشی است که نقش بسیار تاثیرگذاری در پرداخت خسارت خودرو هنگام وقوع حوادث رانندگی و حوادث طبیعی دارد. با توجه به افزایش روزانه قیمت خودرو و هزینه‌های سنگین تعمیر قطعات آن، بیمه بدنه راه‌حلی مطمئن برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی خواهد بود. نرخ بیمه بدنه هر سال با توجه تورم افزایش پیدا می‌کند.

با دریافت تخفیف بیمه بدنه می‌توان مبلغ قابل توجهی از هزینه بیمه بدنه را کسر کرد. اما تخفیف بیمه بدنه چقدر است؟ چگونه می‌توان تخفیف بیمه بدنه را دریافت کرد؟ برای دریافت پاسخ سوالات خود پیرامون تخفیف بیمه بدنه در ادامه این مقاله از سایت آیتول همراه ما باشید.
لطفا برای صدور فوری بیمه بدنه با دفتر نمایندگی بیمه ایران خانم ابراهیمی تماس حاصل فرمایید

۰۲۱۷۷۷۲۱۸۳۸

نمایندگی بیمه ایران<ebimeiran.ir>

امتیاز داده شده

[امتیاز دهنده: 0 میانگین امتیاز: 0]

 ( به شما بهترین تخفیفات بیمه را پیشنهاد می‌دهیم ) 

بیمه-ایران-نمایندگی-ابراهیمی
نمایندگی رسمی بیمه ایران

#بیمه_ایران #بیمه_ماشین #بیمه_شخص_ثالث #بیمه_آتش_سوزی #بیمه_اینترنتی #بیمه_آتش_سوزی_صنعتی
#خرید_اینترنتی_بیمه #بیمه_بدنه #بیمه_آسانسور #خرید_آنلاین_بیمه
#بیمه_ایران_تهرانپارس #بیمه #ابراهیمی

مهمترین عناوین بیمه:

بیمه ایران    بیمه تور گردشگری   بیمه اردو   بیمه تخفیف  

جشنواره تخفیف بیمه   خرید بیمه   خرید بیمه ایران   قیمت بیمه ایران   بیمه

تخفیف بیمه بدنه   بیمه ایران   صدور آنلاین بیمه

بیمه بدنه ایران   قیمت بیمه بدنه   بیمه   نمایندگی بیمه ایران   انتقال تخفیف بیمه

قیمت بیمه شخص ثالث   بیمه بدنه   نمایندگی بیمه ایران   بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس | شرق تهران

کد نمایندگی: 20626 ( تحت نظارت شعبه خسارتی ممتاز شرق )

آدرس : تهرانپارس ، بلوار شاهد ، بین 186 و 184 پلاک 140

   تلفن : 1838 7772                  ☏   تلفکس: 2438 7786
 
وب سایت : https://ebimeiran.ir

 

gmail_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ایمیل : bime20626@gmail.com

telegram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

آیدی تلگرام : @e_bimeiran

whatsapp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

پیام در واتساپ : BimeIran

Eita_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در ایتا : e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در بله: e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال آپارات : bime_iran_20626

youtube_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال یوتیوب: Bime_iran@

instagram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه اینستاگرام: bimeiran20626

twitter_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه توئیتر: @BimeIran20626

facebook_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه فیسبوک:  bime20626

linkedin_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه لینکدین : bimeiran

yelp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه یلپ: ebimeiran.yelp.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ بهمن ۰۱ ، ۱۰:۴۶
نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس ابراهیمی
دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۵ ق.ظ

تخفیف بیمه بدنه

تخفیف بیمه بدنه

خرید اینترنتی بیمه ایران تماس با نمایندگی ابراهیمی تهرانپارس واحد صدور بیمه
جهت تماس با واحد صدور کلیک کنید

انواع تخفیف بیمه بدنه، محاسبه تخفیف بیمه بدنه به چه صورت است؟

اگر شما یکی از شرایط لازم برای دریافت تخفیف بیمه بدنه را داشته باشید، شرکت بیمه با توجه به نوع تخفیف، مبلغ مشخصی از هزینه بیمه بدنه خودرو را کسر خواهد کرد. نحوه ارائه تخفیف و قیمت بیمه بدنه مانند قیمت بیمه شخص ثالث در هر شرکت تفاوت‌هایی با یکدیگر خواهند داشت. در ادامه شما را با انواع بیمه بدنه و شرایط دریافت آن آشنا می‌کنیم.

[تخفیف‌های اصلی بیمه بدنه‌]

تخفیف اصلی بیمه بدنه شامل مواردی همچون تخفیف خودروی صفر کیلومتر، تخفیف عدم خسارت و تخفیف پرداخت نقدی بیمه بدنه است. شرکت بیمه پس از دریافت استعلام بیمه ماشین، تخفیف موردنظر را اعمال خواهد کرد. تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه در اکثر شرکت‌ها مشابه جدول زیر خواهد بود.
سال تمدید بیمه‌نامه
سال اول
سال دوم
سال سوم
سال چهارم
درصد به ازای سال‌های تخفیف
۲۵%
۳۵%
۴۵%
۶۰%

همان طور که مشاهده می‌کنید با بالا رفتن سال‌های تمدید بیمه‌نامه و دریافت گواهی عدم خسارت، تخفیف بیشتری از سمت شرکت بیمه دریافت خواهید کرد. تخفیف خودروی صفر کیلومتر از دیگر تخفیف‌های اصلی بیمه بدنه است که معمولا ۲۰ الی ۳۰ درصد تخفیف از سمت شرکت بیمه به این خودروها تعلق می‌گیرد. همچنین با پرداخت نقدی هزینه بیمه نیز می‌توانید ۱۰ درصد تخفیف دریافت کنید.

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات بیمه بدنه با دفتر نمایندگی بیمه ایران خانم ابراهیمی تماس حاصل فرمایید
۰۲۱۷۷۷۲۱۸۳۸

نمایندگی بیمه ایران<ebimeiran.ir>

امتیاز داده شده

[امتیاز دهنده: 0 میانگین امتیاز: 0]

 ( به شما بهترین تخفیفات بیمه را پیشنهاد می‌دهیم ) 

بیمه-ایران-نمایندگی-ابراهیمی
نمایندگی رسمی بیمه ایران

#بیمه_ایران #بیمه_ماشین #بیمه_شخص_ثالث #بیمه_آتش_سوزی #بیمه_اینترنتی #بیمه_آتش_سوزی_صنعتی
#خرید_اینترنتی_بیمه #بیمه_بدنه #بیمه_آسانسور #خرید_آنلاین_بیمه
#بیمه_ایران_تهرانپارس #بیمه #ابراهیمی

مهمترین عناوین بیمه:

بیمه ایران    بیمه تور گردشگری   بیمه اردو   بیمه تخفیف  

جشنواره تخفیف بیمه   خرید بیمه   خرید بیمه ایران   قیمت بیمه ایران   بیمه

تخفیف بیمه بدنه   بیمه ایران   صدور آنلاین بیمه

بیمه بدنه ایران   قیمت بیمه بدنه   بیمه   نمایندگی بیمه ایران   انتقال تخفیف بیمه

قیمت بیمه شخص ثالث   بیمه بدنه   نمایندگی بیمه ایران   بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس | شرق تهران

کد نمایندگی: 20626 ( تحت نظارت شعبه خسارتی ممتاز شرق )

آدرس : تهرانپارس ، بلوار شاهد ، بین 186 و 184 پلاک 140

   تلفن : 1838 7772                  ☏   تلفکس: 2438 7786
 
وب سایت : https://ebimeiran.ir

 

gmail_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ایمیل : bime20626@gmail.com

telegram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

آیدی تلگرام : @e_bimeiran

whatsapp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

پیام در واتساپ : BimeIran

Eita_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در ایتا : e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در بله: e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال آپارات : bime_iran_20626

youtube_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال یوتیوب: Bime_iran@

instagram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه اینستاگرام: bimeiran20626

twitter_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه توئیتر: @BimeIran20626

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ بهمن ۰۱ ، ۱۰:۴۵
نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس ابراهیمی
دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۳ ق.ظ

قوانین بیمه بدنه

قوانین بیمه بدنه

قوانین بیمه بدنه

 

خرید اینترنتی بیمه ایران تماس با نمایندگی ابراهیمی تهرانپارس واحد صدور بیمه
جهت تماس با واحد صدور کلیک کنید

بالاخره در هر زمینه قوانینی وجود دارد تا امکان تخلف و از بین رفتن حقوق شهروندان وجود نداشته باشد. در مورد بیمه نیز همین مورد صدق می کند. با توجه به این که بیمه بدنه از جمله پرفروش ترین بیمه هایی است که در کشور به خوبی شناخته شده است لازم دانستیم که در مقاله ای به بررسی قوانین بیمه بدنه بپردازیم تا بیمه گذران محترم نسبت به مسئولیت های خود و شرکت بیمه آگاهی بیشتری داشته باشند:

۱- با توجه به این که عواملی همچون سن ماشین، سن راننده، محل سکونت، کاربری وسیله نقلیه و… از جمله مهمترین مواردی هستند که حق بیمه بدنه را تعیین می کند لذا بیمه گذار موظف است در زمان عقد قرارداد صدق گفتار را رعایت کرده و اطلاعات درست در اختیار شرکت بیمه گر قرار دهد. در صورتی که شرکت بیمه گر در هر زمان از مدت اعتبار قرارداد بیمه بدنه متوجه اشتباه بودن عمدی و یا سهوی هر کدام از اطلاعات شود حق دارد که قرارداد بیمه را فسخ نماید.

۲- در صورتی که بیمه گذار درخواست پرداخت اقساطی حق بیمه بدنه را داشته باشد این امکان فراهم برای او فراهم خواهد شد منتهی شرکت بیمه گر زمانی به تعهدات خود عمل می کند که بیمه گذار اقساط خود را به ترتیب پرداخت نماید.

۳- در صورتی که در مدت اعتبار بیمه نامه، به هر علت همانند تغییر کاربری وسیله نقلیه و… تشدید خطر برای وسیله به وجود آید در این صورت باید الحاقیه ای برای بیمه نامه صادر شود و حق بیمه براساس این تشدید خطر تعیین گردد.

۴- از زمان بروز خسارت بیمه گذار موظف است که در مدت ۵ روز کاری به یکی از مراکز پرداخت خسارت مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم ها مربوطه اعلام خسارت کند تا شرکت بیمه گر اقدامات لازم جهت بررسی و پرداخت هزینه را انجام دهد.

۵- لازم به ذکر است که بیمه گذار موظف است کلیه اقدامات لازم جهت حفاظت از ماشین را انجام دهد و در صورتی که در زمان بروز خسارت مشخص شود که این خسارت به دلیل کوتاهی بیمه گذار رخ داده، شرکت بیمه گر این اختیار را دارد که میزان قصور را برآورد کرده و از هزینه جبران خسارت کم کند.

۶- در صورتی که وسیله نقلیه خود را بفروشید امکان انتقال بیمه بدنه به صاحب جدید جود ندارد. لذا یا باید قرارداد بیمه فسخ شده و یا این که اگر خودتان ماشین جدید خریداری کرده اید، بیمه بدنه وسیله قبلی را به وسیله جدید براساس شرایط انتقال دهید.

۷- در صورتی که خودروی شما در اثر عواملی غیر از خسارت های نام برده در بیمه نامه از بین برود، بیمه گر تعهدی نسبت به شما نخواهد داشت.

۸- اگر بیمه گذار درخواست داشته باشد که خسارت های دیگر در کنار موارد ذکر شده در بیمه نامه تحت پوشش قرار گیرند در این صورت باید ابتدا توافق طرفین کسب شده و حق بیمه موارد اضافی نیز لحاظ گردد.

نمایندگی بیمه ایران<ebimeiran.ir>

امتیاز داده شده

[امتیاز دهنده: 2 میانگین امتیاز: 4.5]

 ( به شما بهترین تخفیفات بیمه را پیشنهاد می‌دهیم ) 

بیمه-ایران-نمایندگی-ابراهیمی
نمایندگی رسمی بیمه ایران

#بیمه_ایران #بیمه_ماشین #بیمه_شخص_ثالث #بیمه_آتش_سوزی #بیمه_اینترنتی #بیمه_آتش_سوزی_صنعتی
#خرید_اینترنتی_بیمه #بیمه_بدنه #بیمه_آسانسور #خرید_آنلاین_بیمه
#بیمه_ایران_تهرانپارس #بیمه #ابراهیمی

مهمترین عناوین بیمه:

بیمه ایران    بیمه تور گردشگری   بیمه اردو   بیمه تخفیف  

جشنواره تخفیف بیمه   خرید بیمه   خرید بیمه ایران   قیمت بیمه ایران   بیمه

تخفیف بیمه بدنه   بیمه ایران   صدور آنلاین بیمه

بیمه بدنه ایران   قیمت بیمه بدنه   بیمه   نمایندگی بیمه ایران   انتقال تخفیف بیمه

قیمت بیمه شخص ثالث   بیمه بدنه   نمایندگی بیمه ایران   بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس | شرق تهران

کد نمایندگی: 20626 ( تحت نظارت شعبه خسارتی ممتاز شرق )

آدرس : تهرانپارس ، بلوار شاهد ، بین 186 و 184 پلاک 140

   تلفن : 1838 7772                  ☏   تلفکس: 2438 7786
 
وب سایت : https://ebimeiran.ir

 

gmail_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ایمیل : bime20626@gmail.com

telegram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

آیدی تلگرام : @e_bimeiran

whatsapp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

پیام در واتساپ : BimeIran

Eita_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در ایتا : e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در بله: e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال آپارات : bime_iran_20626

youtube_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال یوتیوب: Bime_iran@

instagram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه اینستاگرام: bimeiran20626

twitter_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه توئیتر: @BimeIran20626

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ بهمن ۰۱ ، ۱۰:۴۳
نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس ابراهیمی
دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲ ق.ظ

شرایط بیمه بدنه

شرایط بیمه بدنه

خرید اینترنتی بیمه ایران تماس با نمایندگی ابراهیمی تهرانپارس واحد صدور بیمه
جهت تماس با واحد صدور کلیک کنید

بالاخره در هر زمینه قوانینی وجود دارد تا امکان تخلف و از بین رفتن حقوق شهروندان وجود نداشته باشد. در مورد بیمه نیز همین مورد صدق می کند. با توجه به این که بیمه بدنه از جمله پرفروش ترین بیمه هایی است که در کشور به خوبی شناخته شده است لازم دانستیم که در مقاله ای به بررسی قوانین بیمه بدنه بپردازیم تا بیمه گذران محترم نسبت به مسئولیت های خود و شرکت بیمه آگاهی بیشتری داشته باشند:

۱- با توجه به این که عواملی همچون سن ماشین، سن راننده، محل سکونت، کاربری وسیله نقلیه و… از جمله مهمترین مواردی هستند که حق بیمه بدنه را تعیین می کند لذا بیمه گذار موظف است در زمان عقد قرارداد صدق گفتار را رعایت کرده و اطلاعات درست در اختیار شرکت بیمه گر قرار دهد. در صورتی که شرکت بیمه گر در هر زمان از مدت اعتبار قرارداد بیمه بدنه متوجه اشتباه بودن عمدی و یا سهوی هر کدام از اطلاعات شود حق دارد که قرارداد بیمه را فسخ نماید.

۲- در صورتی که بیمه گذار درخواست پرداخت اقساطی حق بیمه بدنه را داشته باشد این امکان فراهم برای او فراهم خواهد شد منتهی شرکت بیمه گر زمانی به تعهدات خود عمل می کند که بیمه گذار اقساط خود را به ترتیب پرداخت نماید.

۳- در صورتی که در مدت اعتبار بیمه نامه، به هر علت همانند تغییر کاربری وسیله نقلیه و… تشدید خطر برای وسیله به وجود آید در این صورت باید الحاقیه ای برای بیمه نامه صادر شود و حق بیمه براساس این تشدید خطر تعیین گردد.

۴- از زمان بروز خسارت بیمه گذار موظف است که در مدت ۵ روز کاری به یکی از مراکز پرداخت خسارت مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم ها مربوطه اعلام خسارت کند تا شرکت بیمه گر اقدامات لازم جهت بررسی و پرداخت هزینه را انجام دهد.

۵- لازم به ذکر است که بیمه گذار موظف است کلیه اقدامات لازم جهت حفاظت از ماشین را انجام دهد و در صورتی که در زمان بروز خسارت مشخص شود که این خسارت به دلیل کوتاهی بیمه گذار رخ داده، شرکت بیمه گر این اختیار را دارد که میزان قصور را برآورد کرده و از هزینه جبران خسارت کم کند.

۶- در صورتی که وسیله نقلیه خود را بفروشید امکان انتقال بیمه بدنه به صاحب جدید جود ندارد. لذا یا باید قرارداد بیمه فسخ شده و یا این که اگر خودتان ماشین جدید خریداری کرده اید، بیمه بدنه وسیله قبلی را به وسیله جدید براساس شرایط انتقال دهید.

۷- در صورتی که خودروی شما در اثر عواملی غیر از خسارت های نام برده در بیمه نامه از بین برود، بیمه گر تعهدی نسبت به شما نخواهد داشت.

۸- اگر بیمه گذار درخواست داشته باشد که خسارت های دیگر در کنار موارد ذکر شده در بیمه نامه تحت پوشش قرار گیرند در این صورت باید ابتدا توافق طرفین کسب شده و حق بیمه موارد اضافی نیز لحاظ گردد.

نمایندگی بیمه ایران<ebimeiran.ir>

امتیاز داده شده

[امتیاز دهنده: 2 میانگین امتیاز: 4.5]

 ( به شما بهترین تخفیفات بیمه را پیشنهاد می‌دهیم ) 

بیمه-ایران-نمایندگی-ابراهیمی
نمایندگی رسمی بیمه ایران

#بیمه_ایران #بیمه_ماشین #بیمه_شخص_ثالث #بیمه_آتش_سوزی #بیمه_اینترنتی #بیمه_آتش_سوزی_صنعتی
#خرید_اینترنتی_بیمه #بیمه_بدنه #بیمه_آسانسور #خرید_آنلاین_بیمه
#بیمه_ایران_تهرانپارس #بیمه #ابراهیمی

مهمترین عناوین بیمه:

بیمه ایران    بیمه تور گردشگری   بیمه اردو   بیمه تخفیف  

جشنواره تخفیف بیمه   خرید بیمه   خرید بیمه ایران   قیمت بیمه ایران   بیمه

تخفیف بیمه بدنه   بیمه ایران   صدور آنلاین بیمه

بیمه بدنه ایران   قیمت بیمه بدنه   بیمه   نمایندگی بیمه ایران   انتقال تخفیف بیمه

قیمت بیمه شخص ثالث   بیمه بدنه   نمایندگی بیمه ایران   بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس | شرق تهران

کد نمایندگی: 20626 ( تحت نظارت شعبه خسارتی ممتاز شرق )

آدرس : تهرانپارس ، بلوار شاهد ، بین 186 و 184 پلاک 140

   تلفن : 1838 7772                  ☏   تلفکس: 2438 7786
 
وب سایت : https://ebimeiran.ir

 

gmail_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ایمیل : bime20626@gmail.com

telegram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

آیدی تلگرام : @e_bimeiran

whatsapp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

پیام در واتساپ : BimeIran

Eita_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در ایتا : e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در بله: e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال آپارات : bime_iran_20626

youtube_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال یوتیوب: Bime_iran@

instagram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه اینستاگرام: bimeiran20626

twitter_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه توئیتر: @BimeIran20626

facebook_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه فیسبوک:  bime20626

linkedin_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه لینکدین : bimeiran

yelp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه یلپ: ebimeiran.yelp.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ بهمن ۰۱ ، ۱۰:۴۲
نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس ابراهیمی

چگونه می توان خسارت بیمه بدنه در تصادف را دریافت کرد؟

چگونه می توان خسارت بیمه بدنه در تصادف را دریافت کرد؟
اگر با خودرویی تصادف کنیم بیمه بدنه تا چه میزانی تعهدات مالی دارد و خسارت ما را جبران می کند؟ در یک تصادف برای دریافت خسارت بیمه بدنه چه کاری باید انجام داد؟ در این مقاله قصد داریم به طور کامل به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم و شرایط دریافت خسارت بیمه بدنه در تصادف و مراحل و مدارک لازم برای آن دریافت آن بپردازیم.

 

خرید اینترنتی بیمه ایران تماس با نمایندگی ابراهیمی تهرانپارس واحد صدور بیمه
جهت تماس با واحد صدور کلیک کنید

دریافت خسارت بیمه بدنه در حادثه تصادف

شرکت بیمه در چهار حالت هزینه خسارت واردشده در حادثه تصادف را تحت پوشش قرار می‌دهد:

۱- در حادثه تصادف راننده بیمه‌گذار مقصر شناخته شود

در صورتی که در تصادف، راننده بیمه‌گذار مقصر شناخته شود، خسارت وارد شده به افراد زیان دیده در حادثه تصادف یا همان اشخاص ثالث از بیمه شخص ثالث راننده مقصر پرداخت می‌شود. حالا اگر راننده مقصر هم در حادثه خسارت دیده باشد و بیمه بدنه داشته باشد؛ خسارات وارد شده به او از طرف بیمه بدنه خودش پرداخت می‌شود. اگر بیمه بدنه نداشته باشد بیمه هیچ مسئولیتی نداشته و پرداخت تمامی خسارات بر عهده خودش است.

۲- در حادثه تصادف راننده بیمه‌گذار مقصر شناخته نشود

در صورتی که در حادثه تصادف راننده بیمه‌گذار مقصر حادثه نباشد و زیان دیده باشد، بیمه شخص ثالث راننده مقصر بایستی خسارات وارد شده به خودروی راننده زیان دیده را پرداخت نماید. اگر پوشش بیمه شخص ثالث راننده مقصر از خسارات وارد شده به خودروی راننده زیان دیده کمتر باشد دو حالت به وجود خواهد آمد.

حالت اول: خسارت وارد شده به خودروی زیان‌دیده بیش از سقف پوشش مالی بیمه شخص ثالث خودروی مقصر باشد و خودرو زیان دیده بیمه بدنه داشته باشد.

برای درک بهتر این حالت به مثال زیر توجه کنید:

در صورتی که در یک حادثه تصادف خودروی راننده زیان دیده حدود ۱۵ میلیون تومان خسارت دیده باشد و پوشش بیمه شخص ثالث خودرو مقصر تنها ۱۰ میلیون تومان باشد. برای دریافت ۵ میلیون تومان باقی مانده خسارات اگر خودروی زیان داده دارای بیمه بدنه باشد، می‌تواند از پوشش بیمه بدنه خود استفاده کند و بیمه این مبلغ باقی مانده را به صورت اقساطی با راننده مقصر تسویه حساب خواهد کرد.

سوالی که در این حالت پیش می‌آید این است که در این صورت آیا تخفیف بیمه بدنه خودروی زیان‌دیده از بین می‌رود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت خیر، زیرا در چنین شرایطی در بیمه بدنه راننده زیان دیده نوشته خواهد شد که از پوشش ریکاوری استفاده شده است و نه تنها از سرمایه بیمه‌شده کم نخواهد شد بلکه بر تخفیف بیمه بدنه نیز تاثیری نخواهد گذاشت.

حالت دوم: خسارت وارد شده به خودروی زیان‌دیده بیشتر از پوشش مالی بیمه شخص ثالث خودروی مقصر باشد و خودروی زیان‌دیده بیمه بدنه نداشته باشد.

در چنین شرایطی برای دریافت مابقی خسارات بایستی طرفین به شورای حل اختلاف مراجعه کنند تا این شورا در رابطه با اختلاف مبلغ خسارات تصمیم نهایی را اتخاذ نماید.

۳- در صورتی که در حادثه تصادف راننده خودروی مقصر فرار کرده باشد

امکان دارد خودرویی در جایی پارک باشد و خودرو دیگری با آن تصادف کرده و از محل فرار کرده باشد. در این شرایط در صورتی که خودرو زیان دیده بیمه بدنه داشته باشد، فرد زیان دیده می‌تواند خسارات را از بیمه بدنه خودرو خود دریافت کند.

توجه داشته باشید در چنین شرایطی اگر از بیمه بدنه خود برای دریافت خسارت‌های وارد شده به خودرو استفاده کنید علاوه بر اینکه کلیه تخفیف‌های بیمه بدنه از بین می‌رود، سرمایه بیمه‌شده نیز کاهش می‌یابد. بنابراین قبل از استفاده بررسی کنید که آیا استفاده از بیمه بدنه مقرون به صرفه است. البته در صورتی که راننده مقصر شناسایی شود بیمه‌گذار زیان دیده می‌تواند با درخواست خود به شرکت بیمه تخفیف بیمه بدنه و سرمایه را به حالت اولیه باز گرداند.

۴- در صورتی که در حادثه تصادف خودروی زیان‌دیده در دسته خودروهای گران‌قیمت باشد

مطابق قانون جدید بیمه شخص ثالث بیمه مرکزی (تبصره های ۳ و ۴ ماده ۸ قانون بیمه اجباری)، خسارت مالی ناشی از حوادث رانندگی صرفاً تا میزان خسارت متناظر وارده به گرانترین خودروی متعارف از طریق بیمه‌نامه شخص ثالث قابل جبران خواهد بود.

منظور از خودروی متعارف خودرویی است که قیمت آن کمتر از پنجاه درصد (۵۰%) سقف تعهدات بدنی (دیه کامل مرد در ماه حرام) باشد. این مبلغ در ابتدای هر سال توسط قوه قضاییه مشخص می‌شود. در چنین شرایطی باقی خسارت وارد شده به خودرو زیان‌دیده از طریق بیمه بدنه پیگیری می‌شود.

به طور مثال اگر یک پژو ۲۰۶ با یک بنز به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان تصادف کرده و خسارت ۲۰ میلیون تومانی اتفاق بیافتد، و راننده پژو ۲۰۶ هم مقصر حادثه باشد، در این زمان از آنجایی که خودرو زیان دیده در دسته خودروهای گران‌قیمت (نامتعارف) است، بیمه شخص ثالث خودرو مقصر تنها بخشی از خسارات را پرداخت خواهد کرد و پرداخت باقی مانده خسارات بر عهده شخص زیان دیده است که در صورت داشتن بیمه بدنه ۲۰۶، شرکت بیمه آن را پرداخت خواهد کرد.

مراحل دریافت خسارت بیمه بدنه در تصادف

برای دریافت خسارت بیمه بدنه در تصادف راننده زیان دیده بایستی مراحل زیر را طی کند:

* اعلام خسارت به شرکت بیمه، حداکثر ظرف ۵ روز از تاریخ حادثه
* اعلام حادثه به مراکز پلیس انتظامی، راهور و اخذ کروکی
* مراجعه زیان دیده به شرکت بیمه برای تشکیل پرونده
* انتقال خودرو به تعمیرگاه مجاز یا پارکینگ شرکت بیمه
* بازدید خودرو توسط کارشناس بیمه‌گر و ارزیابی خسارت
* بازسازی و تعمیر کامل خودرو
* بازدید سلامت خودرو توسط کارشناس بیمه‌گر
* دریافت چک خسارت از شرکت بیمه

نکته: روند پرداخت خسارت در بیمه بدنه در شرکت‌های مختلف متفاوت است به عنوان مثال بعضی شرکت‌ها ممکن است پرداخت خسارت را موکول به بازسازی کامل کنند و بعضی از شرکت‌ها بلافاصله پس از بازدید، پرداخت کنند.

نمایندگی بیمه ایران<ebimeiran.ir>

امتیاز داده شده

[امتیاز دهنده: 0 میانگین امتیاز: 0]

 ( به شما بهترین تخفیفات بیمه را پیشنهاد می‌دهیم ) 

بیمه-ایران-نمایندگی-ابراهیمی
نمایندگی رسمی بیمه ایران

#بیمه_ایران #بیمه_ماشین #بیمه_شخص_ثالث #بیمه_آتش_سوزی #بیمه_اینترنتی #بیمه_آتش_سوزی_صنعتی
#خرید_اینترنتی_بیمه #بیمه_بدنه #بیمه_آسانسور #خرید_آنلاین_بیمه
#بیمه_ایران_تهرانپارس #بیمه #ابراهیمی

مهمترین عناوین بیمه:

بیمه ایران    بیمه تور گردشگری   بیمه اردو   بیمه تخفیف  

جشنواره تخفیف بیمه   خرید بیمه   خرید بیمه ایران   قیمت بیمه ایران   بیمه

تخفیف بیمه بدنه   بیمه ایران   صدور آنلاین بیمه

بیمه بدنه ایران   قیمت بیمه بدنه   بیمه   نمایندگی بیمه ایران   انتقال تخفیف بیمه

قیمت بیمه شخص ثالث   بیمه بدنه   نمایندگی بیمه ایران   بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس | شرق تهران

کد نمایندگی: 20626 ( تحت نظارت شعبه خسارتی ممتاز شرق )

آدرس : تهرانپارس ، بلوار شاهد ، بین 186 و 184 پلاک 140

   تلفن : 1838 7772                  ☏   تلفکس: 2438 7786
 
وب سایت : https://ebimeiran.ir

 

gmail_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ایمیل : bime20626@gmail.com

telegram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

آیدی تلگرام : @e_bimeiran

whatsapp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

پیام در واتساپ : BimeIran

Eita_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در ایتا : e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در بله: e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال آپارات : bime_iran_20626

youtube_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال یوتیوب: Bime_iran@

instagram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه اینستاگرام: bimeiran20626

twitter_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه توئیتر: @BimeIran20626

facebook_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه فیسبوک:  bime20626

linkedin_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه لینکدین : bimeiran

yelp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه یلپ: ebimeiran.yelp.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ بهمن ۰۱ ، ۱۰:۴۱
نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس ابراهیمی
دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۰ ق.ظ

انتخاب بهترین بیمه بدنه

انتخاب بهترین بیمه

 

خرید اینترنتی بیمه ایران تماس با نمایندگی ابراهیمی تهرانپارس واحد صدور بیمه
جهت تماس با واحد صدور کلیک کنید

بیمه بدنه پوشش‌های اصلی زیر را ارائه می‌کند:

* سرقت کلی
* خساراتی که حین نجات و انتقال خودرو به آن وارد می‌شود
* رخ دادن حادثه برای اتومبیل
* خساراتی که با رخ دادن حوادث آتش سوزی، انفجار، صاعقه (آصا) به وسیله‌‌نقلیه بیمه‌شده و یا وسایل یدکی همراه آن ها وارد می‌شود.
* خسارت‌های وارده به لاستیک و چرخ‌های موضوع بیمه‌شده بیمه‌گر تعهد به پرداخت خسارت باتری خودرو و لاستیک ها تا مبلغی معادل ۵۰ درصد مبلغ نوی آن‌ها می‌دهد.

نمایندگی بیمه ایران<ebimeiran.ir>

امتیاز داده شده

[امتیاز دهنده: 3 میانگین امتیاز: 4.7]شما به این مقاله قبلا رای داده اید با امتیاز 5.0

 ( به شما بهترین تخفیفات بیمه را پیشنهاد می‌دهیم ) 

بیمه-ایران-نمایندگی-ابراهیمی
نمایندگی رسمی بیمه ایران

#بیمه_ایران #بیمه_ماشین #بیمه_شخص_ثالث #بیمه_آتش_سوزی #بیمه_اینترنتی #بیمه_آتش_سوزی_صنعتی
#خرید_اینترنتی_بیمه #بیمه_بدنه #بیمه_آسانسور #خرید_آنلاین_بیمه
#بیمه_ایران_تهرانپارس #بیمه #ابراهیمی

مهمترین عناوین بیمه:

بیمه ایران    بیمه تور گردشگری   بیمه اردو   بیمه تخفیف  

جشنواره تخفیف بیمه   خرید بیمه   خرید بیمه ایران   قیمت بیمه ایران   بیمه

تخفیف بیمه بدنه   بیمه ایران   صدور آنلاین بیمه

بیمه بدنه ایران   قیمت بیمه بدنه   بیمه   نمایندگی بیمه ایران   انتقال تخفیف بیمه

قیمت بیمه شخص ثالث   بیمه بدنه   نمایندگی بیمه ایران   بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس | شرق تهران

کد نمایندگی: 20626 ( تحت نظارت شعبه خسارتی ممتاز شرق )

آدرس : تهرانپارس ، بلوار شاهد ، بین 186 و 184 پلاک 140

   تلفن : 1838 7772                  ☏   تلفکس: 2438 7786
 
وب سایت : https://ebimeiran.ir

 

gmail_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ایمیل : bime20626@gmail.com

telegram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

آیدی تلگرام : @e_bimeiran

whatsapp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

پیام در واتساپ : BimeIran

Eita_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در ایتا : e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در بله: e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال آپارات : bime_iran_20626

youtube_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال یوتیوب: Bime_iran@

instagram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه اینستاگرام: bimeiran20626

twitter_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه توئیتر: @BimeIran20626

facebook_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه فیسبوک:  bime20626

linkedin_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه لینکدین : bimeiran

yelp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه یلپ: ebimeiran.yelp.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ بهمن ۰۱ ، ۱۰:۴۰
نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس ابراهیمی
دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۱ ق.ظ

سوالات بیمه بدنه

سوالات بیمه بدنه

 

خرید اینترنتی بیمه ایران تماس با نمایندگی ابراهیمی تهرانپارس واحد صدور بیمه
جهت تماس با واحد صدور کلیک کنید

سلام آیا بیمه بدنه افت قیمت را هم باید پرداخت کند یا فقط هزینه بازسازی خودرو را؟
خودروی من الحاقیه ندارد و فقط ۴۵۰ میلیون بیمه بدنه دارد الان ۷۰ میلیون زیان دیدم و فقط ۸ میلیون آنرا بیمه شخص ثالث مقصر داده آیا مابقی را بیمه بدنه خودم پرداخت می کند؟
سلام وقت بخیر
در صورتی که راننده زیاندیده نسبت به این موضوع طرح دعوی کنند امکان دریافت این مورد از راننده مقصر وجود دارد

اگر در تصادف راننده مقصر فرار کرد و پلیس هم حضور پیدا نکرد چگونه خسارت بیمه بدنه رو بگیرین

در صورت مراجعه به راهنماییی و رانندگی کروکی را دریافت نمایید تا بتوانید نسبت به دریافت خسارت خود اقدام نمایید

خودروی من به همراه خودم درحاشیه ای دچار آسیب شده که هزینه های آن را به سختی وبا قرض فراهم کردم آیا میتوانم با بیمه بدنه جبران خسارت شود

در صورتی که زمان بروز حادثه بیمه بدنه فعال داشته اید امکان دریافت خسارت برای شما میسر خواهد بود

سلام. من با پراید زدم به یه خودرو نامتعارف. مقصرم. طرف میگه بیمه بدنه ندارم. از کجا بفهمم واقعا داره یا میخاد منو تلکه کنه؟

این امکان وجود دارد که با طرح دعوی ابتدا خسارت را از محل صندوق بیمه بدنه خودروی زیاندیده دریافت شود و در صورت فقدان بیمه بدنه فرایند شکایت از شما به جریان بیافتد
سلام وقت بخیر. درمحل کار سویچ رو دادم همکارم ک ماشینو روشن کنه گرم شه. روشن کرده اومده ماشین توی دنده بوده و رفته جلو خورده به درب ماشین اپتیمای همکارم وخسارت دیده. کسی پشت فرمون نبوده. بیمه. هم فقط۶تومن داده. حتی بیمه خودم هم دادم ک ازجیبم خسارت ندم. ایشون هم بیمه بدنه داره ولی حاضرنمیشه ازش استفاده کنه. میخواد پول بگیره ازم. خرج درش ۱۵تومن دیگه میشه ندارم ایشونم تو محل کار بخاطر اذیت و پول کندن ازمن داره اینکاو میکنه. هیچ قانونی هست ک ایشون متعهدوملزم به دریافت خسارت واستفادهازبیمه بدنه ماشینش باشه؟ ممنون میشم کمکم کنید

بیمه بدنه تنها براساس محاسبه ای بر مبنای قیمت مورد بیمه خسارات را ارزیابی را انجام و برآن اساس پرداخت میشود

سلام وقت بخیر. درمحل کار سویچ رو دادم همکارم ک ماشینو روشن کنه گرم شه. روشن کرده اومده ماشین توی دنده بوده و رفته جلو خورده به درب ماشین اپتیمای همکارم وخسارت دیده. کسی پشت فرمون نبوده. بیمه. هم فقط۶تومن داده. حتی بیمه خودم هم دادم ک ازجیبم خسارت ندم. ایشون هم بیمه بدنه داره ولی حاضرنمیشه ازش استفاده کنه. میخواد پول بگیره ازم. خرج درش ۱۵تومن دیگه میشه ندارم ایشونم تو محل کار بخاطر اذیت و پول کندن ازمن داره اینکاو میکنه. هیچ قانونی هست ک ایشون متعهدوملزم به دریافت خسارت واستفادهازبیمه بدنه ماشینش باشه؟ ممنون میشم کمکم کنید

بیمه بدنه تنها براساس محاسبه ای بر مبنای قیمت مورد بیمه خسارات را ارزیابی و انجام و برآن اساس پرداخت میشود

سلام..تصادف کردم و خسارت ماشینم بیشتر از تعهد بیمه ثالث مقصر هستش..آیا میتونم با شکایت قضایی مازاد هزینه را از مقصر بگیرم ؟

در صورتی که بیمه بدنه نداشته باشید میتوانید با طرح دعوی علیه مقصر و بعد از گذراندن فرایند قضایی از مقصر مازاد خسارت را دریافت نمایید

اگر خودرو ای که بیمه بدنه دارد در اثر برخورد با در پارکینگ خسارت ببیند میتواند از بیمه بدنه اش استفاده کند و خسارت دریافت کند. و آیا نیاز به گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی هست؟
در صورتی که کارشناس بیمه مربوطه در محل حادثه حاضر شود و از حادثه گزارش تهیه کند به شرط تائید حادثه به احتمال زیاد خسارت پرداخت میشود.
اما در صورتی که این موضوع فقط در حد ادعا باشد و مدرکی وجود نداشته باشد بیمه بدنه خسارتی پرداخت نخواهد کرد.

حداکثر زمان قانونی تشکیل پرونده و دریافت خسارت بیمه بدنه طبق قانون چند روز است

بیمه‌گزار موظف است طی حداکثر ۵ روز بعد از رخ دادن حادثه به مراکز خسارت مراجعه کند و خسارت وارد آمده را اعلام کند. درصورتی‌که این زمان طولانی‌تر شود بیمه‌گزار باید فرآیندی پیچیده‌ را طی کند و برای دریافت خسارت بیمه بدنه خود به شورای حل اختلاف مراجعه کند.

سلام خسته نباشید …من تصادف کردم اما زنگ نزدیم ب پلیس مدارکو دادم ک صب براش وسیله بخرم ک رفت شاکی شد تو دادگاه پولشو دادم بهش الان برا بیمه بدنه کروکی میخواد من ندارم چیکار کنم

در صورتی که شاهدی یا دوربینی در محل وقوع حادثه باشد امکان ترسیم کروکی بعد از وقوع حادثه وجود خواهد داشت

سلام و خسته نباشید خوب الان ۵ روز مهلت میدن منی که ۷ روزه تو بیمارستانم بازوم شکسته از وسط دو تا شده ماشینمم پارکینگ هس چیکار باید بکنم

در صورت موجود بودن مدارک بستری این امکان وجود دارد که نسبت به تشکیل پرونده و دریافت خسارت اقدام نمایید

با سلام من چند روز پیش ماشینم چپ شد و کسی تو ماشین به جز خودم نبود خداروشکر به خودمم صدمه ای وارد نشد … چجوری باید خسارت ماشینو بگیرم ؟ بیمه خودش ماشینو جمع میکنه یا نقدی میده چجوریه اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
در صورتی که کارشناس بیمه مربوطه در محل حادثه حاضر شود و از حادثه گزارش تهیه کند به شرط تائید حادثه به احتمال زیاد خسارت پرداخت میشود.
اما در صورتی که این موضوع فقط در حد ادعا باشد و مدرکی وجود نداشته باشد بیمه بدنه خسارتی پرداخت نخواهد کرد.

در صورت وقوع تصادف با شخصی که خودروی وی بیمه شخص ثالث نداشته و او مقصر حادثه است، ایا در صورتیکه خودروی زیان دیده(غیر مقصر) بیمه بدنه داشته باشد، می تواند از بیمه بدنه خود استفاده کند؟
همانطور که از نام بیمه ها مشخص است، بیمه‌ای که بتواند خسارت شما را پرداخت کند همان بیمه شخص ثالث است.
بیمه بدنه مخصوص خودرو است و پرداخت خسارت آن منوط به آسیب دیدگی خودرو است و نمیتوان از آن برای پرداخت خسارت به خودروی دیگر استفاده کرد.

سلام، من تو تصادف مقصر بودم ولی با راننده خودرو زیان دیده سازش کردم و به پلیس هم خبر ندادیم، حالا خسارت خودمو از بیمه بدنه میتونم بگیرم
شرکت های بیمه، خسارت بیمه بدنه را بسته به میزان خسارت، با توجه به گزارش سانحه و یا کارشناس شرکت بیمه پرداخت می کنند.
برای پرداخت خسارات با هر مبلغی باید گزارش پلیس موجود باشد اما بعضی از شرکت های بیمه خسارت ها را تا سقف معینی بدون گزارش پلیس و فقط با گزارش کارشناس بیمه پرداخت می کنند.
برای اطلاع از این مورد باید با شرکت بیمه خود تماس بگیرید.
به این نکته هم توجه داشته باشید که در کنار گزارش پلیس هم می توان سازش کرد و مغایرتی با هم ندارند.

سلام ، ما ماشینو پارک کردیم تو کوچه زدن به درش و رفتن اصلا نفهمیدیم کی زده ، من میتونم از بیمه بدنه استفاده کنم؟
بله، در اینگونه تصادفات برای دریافت خسارت بیمه بدنه ابتدا باید با پلیس راهنمایی و رانندگی تماس بگیرید تا با حضور در محل گزارش وقوع تصادف را تهیه کند و اعلام کند که مقصر در محل حضور نداشته.
پس از آن بسته به شرکت بیمه خود، باید به شعبه بیمه مراجعه کنید و یا از نماینده پرداخت خسارت بخواهید تا با حضور در محل و براساس گزارش پلیس مرحله پرداخت خسارت آغاز شود.
من چند روز بیش تصادف کردم ک در این تصادف ۵۰ ۵۰مقصر شدیم ماشین من بیمه بدنه دارد و من ۵۰درصد مبلغ رو از بیمه اون بعد خدا گرفته م الان بیمه بدنه من باید چند درصد بقیه ی ماشین رو ب من بده

بیمه بدنه شما براساس ارزیابی که کارشناس خسارت آن بیمه انجام میدهد و براساس نوع خسارت و فرانشیز آن پوشش خسارت پرداختی انجام میشود
سلام زمانیکه مقصر حادثه با ۳ ماشین که درزیر تابلو حمل با جرثقیل پارک بوده وبا توجه به فاصله ای که در زمان پارک بین ۳ماشین رعایت نشده است برخورد داشته، کارشناسی تصادف چگونه است

بسته به کروکی و نظر کارشناس خسارت ارزیابی تصادف توسط واحد خسارت شرکت بیمه مربوطه صورت می پذیرد
با عرض سلام و احترام من چند روز پیش در حال تردد در اتوبان تبریز صوفیان بودم که دیدم جلوی بنده چنتا ماشین تصادف کردن سمت راستم هم ترافیک بود که فلاشر زدم که خودروی عقبی متوجه تصادف و ایست من بشه که دیدم تو آینه پراید با سرعت داره میاد ماشین رو خاموش کردم گزاشتم دنده عقب پام رو هم گزاشتم رو ترمز و دستی رو کشیدم از عقب به من برخورد کرد و من رو توی تصادف جلو هول داد چون جاده برفی بود ماشینم لیز خورد وقتی پیاده شدم دیدم که خودروهای جلویی یک مجروح دارن وقتی افسر اومد اونی که به من زده بود گفت من زدم هول دادم خودروی جلویی هم گفت که من با اون فاصله داشتم افسر گفت دو روز دیگه بیایید مدارکتون رو از پلیس راه بگیرید ماشین ها هم همگی رفتن پارکینگ بعد از دو روز رفتم مدارک رو گرفتم و گفتن باید بری کلانتری رفتم گفت اصالت بیمه و برگ ثنا بیار و کروکی رو داد دیدم تو کروکی نوشته من با ضربه زدم به خودروی جلویی و خودروی عقبی من بعد برخورد من با من تصادف کرده خرج جلوی ماشین خودم حدودا ۱/۵ملیون میشه و خرج خودروی جلویی رو هم باید عقب خودرو رو بیمه من بده وقتی به پلیس راه مراجعه کردم گفت اینجوری کروکی کشیدم که به کسی زور نیوفته و اگر حرفی داری میتونی ۹۰۰هزار تومن بدی کارشناس بیاد ببینه من نظرم رو نوشتم افسر میگه از خودش داستان نوشته و ماشینم الان هم خرج جلوی ماشینم رو باید خودم بزارم و خرج ماشین جلویی هم باید من از بیمه ام بدم و ماشینم الان یک هفته هست که تو پارکینگ هستش و هر موقع برای آزادی ماشین اقدام میکنم کلانتری میگه دو نفر مدارک هاشون ناقص هستش هنوز نیاوردن نمیدونم دردم رو به کی بگم هم کروکی اشتباه کشیدن که همه اونایی که اونجا بودن شاهد هستن هم به خاطر دو نفر آدم بی خیال ماشینم پارکینگ مونده شاید اصلا طرف مقابل ماشینشو لازم نداره باید منم علاف اون باشم و اگرم بخوام صابت کنم باید ۹۰۰ تومن پول کارشناسی بریزم این چه عدالت و قانونی هست که منی که در ماه ۱۶۰۰ حقوق میگیرم و دو تا بچه دارم و اجاره نشین هستم باید تاوان کارشناسی اشتباه کس دیگری رو بدم اونی که به من زده شاهد هست و اونی که من بهش زدم اونم شاهد هست من دستم به کجا بنده چیکار کنم
بابت اتفاقی برای شما افتاده است متاسفیم
بهترین راه برای شما مراجعه به شرکت بیمه برای ارزیابی مدارک و کروکی اشتباه و یا آوردن شاهد های خود به محل واحد خسارت بیمه می باشد

من درشرکت درسامرغ راننده بودم بعداز۶سال کارکردن ماشین چپ شدبیمه بدنه داشت وازبیمه استفاده کرد..چون اول کار ازکارگرسفته میگرفتن برای تضمین کار..حالا سفته منو گذاشته اجرا میخواد خسارت بگیره .خواستم بدونم میتونه بگیره یا نه

این قانون جزو قوانین کارفرما می باشد که باید در قرارداد ثبت شده باشد.

نمایندگی بیمه ایران<ebimeiran.ir>

امتیاز داده شده

[امتیاز دهنده: 0 میانگین امتیاز: 0]

   ( به شما بهترین تخفیفات بیمه را پیشنهاد می‌دهیم )  

بیمه-ایران-نمایندگی-ابراهیمی
نمایندگی رسمی بیمه ایران

#بیمه_ایران #بیمه_ماشین #بیمه_شخص_ثالث #بیمه_آتش_سوزی #بیمه_اینترنتی #بیمه_آتش_سوزی_صنعتی
#خرید_اینترنتی_بیمه #بیمه_بدنه #بیمه_آسانسور #خرید_آنلاین_بیمه
#بیمه_ایران_تهرانپارس #بیمه #ابراهیمی

مهمترین عناوین بیمه:

بیمه ایران    بیمه تور گردشگری   بیمه اردو   بیمه تخفیف  

جشنواره تخفیف بیمه   خرید بیمه   خرید بیمه ایران   قیمت بیمه ایران   بیمه

تخفیف بیمه بدنه   بیمه ایران   صدور آنلاین بیمه

بیمه بدنه ایران   قیمت بیمه بدنه   بیمه   نمایندگی بیمه ایران   انتقال تخفیف بیمه

قیمت بیمه شخص ثالث   بیمه بدنه   نمایندگی بیمه ایران   بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس | شرق تهران

کد نمایندگی: 20626 ( تحت نظارت شعبه خسارتی ممتاز شرق )

آدرس : تهرانپارس ، بلوار شاهد ، بین 186 و 184 پلاک 140

   تلفن : 1838 7772                  ☏   تلفکس: 2438 7786
 
وب سایت : https://ebimeiran.ir

 

gmail_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ایمیل : bime20626@gmail.com

telegram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

آیدی تلگرام : @e_bimeiran

whatsapp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

پیام در واتساپ : BimeIran

Eita_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در ایتا : e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در بله: e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال آپارات : bime_iran_20626

youtube_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال یوتیوب: Bime_iran@

instagram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه اینستاگرام: bimeiran20626

twitter_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه توئیتر: @BimeIran20626

facebook_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه فیسبوک:  bime20626

linkedin_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه لینکدین : bimeiran

yelp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه یلپ: ebimeiran.yelp.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ بهمن ۰۱ ، ۱۰:۲۱
نمایندگی بیمه ایران تهرانپارس ابراهیمی